Умови повернення
Відповідно до Закону України про захист прав споживача, товар підлягає обміну або поверненню протягом 14 днів після покупки за умови того, що:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Обмін або повернення товару відбувається на нашому складі за адресою: м. Черкаси, вул.30 років Перемоги 70.
Якщо ви перебуваєте не в Черкасах, рекомендуємо відправити нам товар за допомогою перевізника "Нова пошта".
Витрати на пересилку товару з гарантійним випадком оплачує компанія "ВсеСам".
У разі повернення або обміну товару протягом 14 днів за бажанням покупця витрати з перевезення оплачує покупець.
Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.
Правила повернення товарів в магазин:
- у разі повернення, доставку оплачує клієнт
- у разі повернення грошей за покупку, ми повернемо суму за вирахуванням всіх транспортних і логістичних витрат на карту, яку Ви вказали
- у разі повернення товару без повідомлення менеджерів магазину або без оплати доставки товару, сума логістичних витрат буде вирахувана з вартості замовлення
- у разі, якщо причиною повернення товару стала помилка співробітників нашого інтернет-магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і візьмемо на себе всі логістичні витрати.
Помилками співробітників нашого інтернет-магазину можна вважати такі ситуації:
- Висланий товар не відповідає параметрам замовлення на сайті
- Склад висланого замовлення не відповідає параметрам замовлення на сайті
Також зверніть увагу на те, що перед оформленням відправки товару в магазин, на пошті варто врахувати:
- Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель виробляється тільки після успішної доставки невідповідною позиції в магазин
- У разі відправлення товару його слід відправляти як звичайну посилку, без післяплати
- При заповненні товаро-транспортної накладної, в графі «Оціночна вартість» вказуйте точну суму замовлення, так як саме вона буде компенсована перевізником в разі втрати або псування товару.
Як повернути товар?
1. Запакуйте товар- Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
- Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
Ви можете отримати бланк повернення у менеджера, написавши йому у Viber за номером +380939705508. Будь ласка, заповніть цей бланк і вкладіть його у посилку. Надсилайте посилку на адресу, яка вказана в бланку.
3. Надішліть товар
Зверніться до найближчого відділення Нової Пошти або Укрпошти та відправте товар разом із бланком повернення та товарним чеком.
Гарантія
На товари, що продаються в нашому магазині, надається гарантія виробника. Гарантія поширюється на товари лише за наявності у покупця товарного чека та фірмової упаковки.
Товари, на які не поширюється гарантія:
1. Відкривачки, терки, шинковки, турки, салатниці, ємності для харчових продуктів, друшляки, кришки для посуду, соусники, горіхоколи, солянки, преси для часнику, яйцерізки, кухонні молотки, преси для цитрусових, овочерізки, подрібнювачі солі та перцю і т.д.
2. Ножі, мусати, топірці
3. Вироби зі скла.
5. Вироби із дерева.
6. Вироби з порцеляни.
Наш магазин працює відповідно до Закону про захист прав споживачів.
Тому в разі несправності виробу:
- товар відсилається на експертизу в сервісний центр, для встановлення причини поломки;
- якщо поломка сталася не з Вашої вини, Ви маєте право на повернення грошей, заміну товару на аналогічний або безкоштовний ремонт.