Кошик
7758 відгуків
+380 (67) 471-04-36
+380 (95) 768-28-96
+380 (93) 970-55-08
вул. 30-річчя Перемоги 70, Черкаси, Україна
Кошик
ВсеСам - інтернет-магазин товарів народного споживання

Умови повернення

Відповідно до Закону України про захист прав споживача, товар підлягає обміну або поверненню протягом 14 днів після покупки за умови того, що:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Обмін або повернення товару відбувається на нашому складі за адресою: м. Черкаси, вул.30 років Перемоги 70.

Якщо ви перебуваєте не в Черкасах, рекомендуємо відправити нам товар за допомогою перевізника "Нова пошта".

Витрати на пересилку товару з гарантійним випадком оплачує компанія "ВсеСам".

У разі повернення або обміну товару протягом 14 днів за бажанням покупця витрати з перевезення оплачує покупець.

Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.

Правила повернення товарів в магазин:

  • у разі повернення, доставку оплачує клієнт
  • у разі повернення грошей за покупку, ми повернемо суму за вирахуванням всіх транспортних і логістичних витрат на карту, яку Ви вказали
  • у разі повернення товару без повідомлення менеджерів магазину або без оплати доставки товару, сума логістичних витрат буде вирахувана з вартості замовлення
  • у разі, якщо причиною повернення товару стала помилка співробітників нашого інтернет-магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і візьмемо на себе всі логістичні витрати.

 

Помилками співробітників нашого інтернет-магазину можна вважати такі ситуації:

  • Висланий товар не відповідає параметрам замовлення на сайті
  • Склад висланого замовлення не відповідає параметрам замовлення на сайті

 

Також зверніть увагу на те, що перед оформленням відправки товару в магазин, на пошті варто врахувати:

  • Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель виробляється тільки після успішної доставки невідповідною позиції в магазин
  • У разі відправлення товару його слід відправляти як звичайну посилку, без післяплати
  • При заповненні товаро-транспортної накладної, в графі «Оціночна вартість» вказуйте точну суму замовлення, так як саме вона буде компенсована перевізником в разі втрати або псування товару.

Як повернути товар?

1. Запакуйте товар
  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
2. Заповніть бланк повернення товару 

Ви можете отримати бланк повернення у менеджера, написавши йому у Viber за номером +380939705508. Будь ласка, заповніть цей бланк і вкладіть його у посилку. Надсилайте посилку на адресу, яка вказана в бланку.

3. Надішліть товар

Зверніться до найближчого відділення Нової Пошти або Укрпошти та відправте товар разом із бланком повернення та товарним чеком.

Гарантія

На товари, що продаються в нашому магазині, надається гарантія виробника. Гарантія поширюється на товари лише за наявності у покупця товарного чека та фірмової упаковки.

Товари, на які не поширюється гарантія:

1. Відкривачки, терки, шинковки, турки, салатниці, ємності для харчових продуктів, друшляки, кришки для посуду, соусники, горіхоколи, солянки, преси для часнику, яйцерізки, кухонні молотки, преси для цитрусових, овочерізки, подрібнювачі солі та перцю і т.д.

2. Ножі, мусати, топірці

3. Вироби зі скла.

5. Вироби із дерева.

6. Вироби з порцеляни.

Наш магазин працює відповідно до Закону про захист прав споживачів.

Тому в разі несправності виробу:

- товар відсилається на експертизу в сервісний центр, для встановлення причини поломки;
- якщо поломка сталася не з Вашої вини, Ви маєте право на повернення грошей, заміну товару на аналогічний або безкоштовний ремонт.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner